نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1402 - 17:33

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای برخورد با خرده فروشان در بوشهر خبر داد و گفت: ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار است.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای برخورد با خرده فروشان در بوشهر خبر داد و گفت: ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار است.اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای سال جدید و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب طرح جامع نوروزی برخورد با خرده فروشان، ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه در جهت ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ارتقای سطح امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان از اولویت‌های ما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه توسعه آگاهی والدین، نوجوانان و جوانان درباره پیامدهای مصرف مواد اعتیادآور باید مد نظر قرار گرفته شود، افزود: تقویت رویکرد توانمندسازی آحاد جامعه به ویژه نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها امری ضروری است.

پورات گفت: برخورد قاطع و هدفمند با باندهای توزیع و اشاعه مصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها و همچنین قطع زنجیره ارتباطی بین قاچاقچیان و مصرف کنندگان مواد از طریق انهدام یا وارد ساختن ضربه به قاچاقچیان خرده و توزیع کنندگان جز در دستورات کار جدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر است.

ساماندهی معتادان متجاهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به طرح جامع نوروزی برخورد با خرده فروشان، ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد: اجرای طرح تا کنترل مؤثر معضل توزیع مواد مخدر و روان‌گردان به شکل مستمر ادامه خواهد داشت و بر این اساس زمان آغاز اجرای طرح از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

پورات تاکید کرد: اقدامات فرهنگی، تبلیغاتی و پیام‌های پیشگیری در معابر اصلی و پرتردد، کمپ‌های اسکان نوروزی، اماکن متبرکه و گردشگری و در روستاهای هدف گردشگری و فعال در طرح یاریگران روستا اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز استان و سایر رسانه‌ها با حضور کارشناسان مجرب در برنامه‌های گفتگو محور با تمرکز بر ارائه مهارت‌های فرزند پروری به خانواده‌ها و افزایش توانمندی مخاطبان در زمینه مهارت‌های اصلی زندگی همکاری لازم داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار