نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 تير 1402 - 23:45
در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر

نوای جنوب: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی خبر داد و گفت: وضعیت امکانات فنی شعب اخذ رأی در استان بوشهر بررسی شد.




نوای جنوب:اکبر پورات عصر سه‌شنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تاکید کرد و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در برابر فرمان رهبر معظم انقلاب، راهبردهای خود را برای چهار مؤلفه رقابت، سلامت، حضور حداکثری و امنیت تدوین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تمامی افراد جامعه در هر جایگاهی متناسب با ظرفیت‌های بومی که دارند نسبت به عملیات سازی اقدامات اثر گذار برای خنثی سازی برنامه‌های دشمن و برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو زمینه حضور همه سلایق در آن مهیا است، افزود: بر اساس برنامه ریزی ستاد انتخابات کشور در صورت تصویب نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ثبت نام اولیه داوطلبان صورت خواهد گرفت که طی اطلاعیه‌ای به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیازسنجی دقیق از نیازمندی‌های ستاد انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بر لزوم نیازسنجی دقیق از نیازمندی‌های ستاد انتخابات از سوی کمیته‌های ستاد انتخابات استان برای آمادگی هر چه بهتر تاکید کرد و گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی مستقر در سراسر استان یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات با اشاره به اینکه جلسات ستاد انتخابات استان بوشهر به صورت مستمر و هفتگی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در جلسات برگزار شده ستاد انتخابات استان، فرآیند و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مطابق با زمانبندی مشخص، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برگزار شد، امکانات فنی شعب اخذ رأی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص کنترل آمادگی‌های فنی و اقلام مورد نیاز بحث و گفتگو شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار