نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1403 - 11:11

نوای جنوب:ابراهیم حسینی طی پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر این هفته را به تلاشگران، تولیدکنندگان و دلسوزان واقعی جامعه تبریک گفت.





نوای جنوب:ابراهیم حسینی طی پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر این هفته را به تلاشگران، تولیدکنندگان و دلسوزان واقعی جامعه تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«اگر می‌خواهیم از تولید ملی کشور حمایت بکنیم، باید از کارگران حمایت بکنیم. حمایت از کارگر در واقع حمایت از ثروت ملی است، یعنی یک کشور اگر کارگرش فعال و بانشاط باشد، خوب کار کند، این کشور به ثرورت ملی می‌رسد.» حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)

 

نامگذاری هفته ای با عنوان کار و کارگر و حمایت از این قشر زحمت کش در زمینه های مختلف نشان از جایگاه منحصر به فرد آنان در جامعه دارد و خوشبختانه دولت انقلابی و جهادی سیزدهم توجه ویژه ای به حمایت و پشتیبانی از جامعه کارگران نموده است.

 

جامعه کارگری که به حق جزو شریف‌ترین اقشار به شمار می‌روند از آغاز انقلاب تاکنون در همه برهه‌های حساس و سرنوشت ساز نقش و جایگاه حائز اهمیتی داشته و با حضور حماسی در عرصه تولید و بویژه در دوران تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه دشمنان مصمم‌تر از همیشه در جبهه جنگ اقتصادی حاضر بوده‌اند.

برای حمایت از کارگران صرفاً نباید با حرف، بلکه بایستی عملاً اقدام نمود. چون کارگر، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) فرموده‌اند، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است. بنا بر این فرمایش باید با پشتیبانی از تولید، در واقع عزیزان قشر کارگر را تقویت کنیم ضمن آنکه ارزش والای کارگر در احادیث و روایات دین مبین اسلام به خوبی قابل بررسی است. در همین رابطه حضرت امام صادق (ع) فرمودند کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است کـه در راه خدا می‌جنگد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با شعار( مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی) این مناسبت فرخنده را به عموم کارگران زحمت کش و بزرگوار بخش شبانکاره و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اراده و پشتکار همه فعالان عرصه کار و تولید بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

ابراهیم حسینی 

بخشدار شبانکاره



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار