نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1403 - 21:23

نوای جنوب:پیام تبریک مهدی عابدی سرپرست شهرداری و محمد آلبوغبیش به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح می‌باشد





نوای جنوب:پیام تبریک مهدی عابدی سرپرست شهرداری و محمد آلبوغبیش به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح می‌باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

امام خمینی نیرو‌های سپاه پاسداران را سربازان اسلام نامیده و رهبر انقلاب اسلامی این سازمان را از ارکان و عناصر تفکیک‌ناپذیر انقلاب دانسته است که در صورت نبود آن انقلاب با خطر‌های جدی روبرو می‌شود.

سپاه پاسداران، پدیده ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک ِ انقلابی بر خاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین‌مدار ایران سربلند اسلامی است. این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است.

اینجانبان فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌ گران‌قدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا،  امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستاریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار