نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1403 - 23:08

نوای جنوب:. مهندس علی ابراهیمی طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت این روز، از تعامل و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر بیدخون قدردانی کرد.





نوای جنوب:. مهندس علی ابراهیمی طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت این روز، از تعامل و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر بیدخون قدردانی کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

 

و امرهم شورا بینهم

 

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

🔹شورای اسلامی شهر نهادی مقدس است که نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد. 

 

🔹با تاسیس شورای اسلامی شهر فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت.

 

🔹اینجانب این روز را به ویژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر بیدخون که با همدلی، وظیفه شناسی، توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند و در این مدت با تعامل و دلسوزی شهرداری را در رسیدن به اهداف خود همراهی کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

🔹امید که با همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت این تلاشگران عرصه اجتماعی را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف بیدخون مسئلت می نمایم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بیدخون

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار