نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1403 - 18:07

نوای جنوب:با عطر بهاری که شامه جان را می نوازد و همراه با نسیم روح بخش اردیبهشت به پاسداشت و گرامیداشت خدمات تابناک و همیشه فروزان فیلسوف عالیقدر و معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری(ره)، به عنوان و نشان "معلم" نامگذاری شده است، فرصت و مجال تکریم و تجلیل و تعظیم از مجاهدت‌های مومنانه‌ی افسران سپاه پیشرفت کشور، طلایه‌داران تبیین و روشنگری و جلوه‌های رخشان و درخشان شجره طیبه سعادتمندی فراهم گردیده است.

 





نوای جنوب:

نون و القلم و مایسطرون

 

با عطر بهاری که شامه جان را می نوازد و همراه با نسیم روح بخش اردیبهشت به پاسداشت و گرامیداشت خدمات تابناک و همیشه فروزان فیلسوف عالیقدر و معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری(ره)، به عنوان و نشان "معلم" نامگذاری شده است، فرصت و مجال تکریم و تجلیل و تعظیم از مجاهدت‌های مومنانه‌ی افسران سپاه پیشرفت کشور، طلایه‌داران تبیین و روشنگری و جلوه‌های رخشان و درخشان شجره طیبه سعادتمندی فراهم گردیده است.

 

نشان به بیان نبی مکرم اسلام "انی بعثت معلما"، به تنهایی گویا و هویدای عظمت دریای بیکران و عمیق معلمی است که در قالب و قاموس "تعلیم و تربیت"، رسالت خطیر ساختن انسان در تراز آرمان‌های اسلامی و باورهای انقلابی را بر عهده دارد.

 

دولت مردمی ایران قوی که برآمده از ایمان انقلابی مردم به جبهه انقلاب اسلامی است، همواره با تاکید موکد بر تکریم شان و نقش برجسته معلم در تحولات اجتماعی و حرکت دهی به قطار پیشرفت کشور، کوشیده است تا جد و جهد عالمانه فرهنگیان در جهاد تعالی میهن را پاس داشته و زمینه ارتقا کرامت معلم در جامعه را فراهم آورد.

 

بی‌تردید نامگذاری سال آموزش و پرورش در استان بوشهر در دولت خدمتگزار آیت‌الله رییسی، نشانی از رویکرد روشن دولتمردان نسبت به جامعه فرهنگی و تعالی نظام آموزشی دارد.

 

اینجانب فرارسیدن هفته بزرگ مقام رفیع و جلیل معلم را به همه همکاران گرامی در سراسر استان تبریک گفته و با خضوع و خشوع، کوشش‌های صادقانه آنها را برای اعتلای فرزندان استان و تربیت نسلی پیشرو و آگاه می‌ستایم.

 

با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام فرهنگی، معلمان همیشه‌ی تاریخ، سلامتی همواره‌ی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه‌الله) بزرگ معلم اخلاق و بصیرت بخشی جامعه را از خداوند منان خواهانم.

 

علی موحدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار