نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 آبان 1402 - 23:16

نوای جنوب:یهودیان شیراز در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند. 

نوای جنوب:بیش از 20 روز است که غزه مظلوم زیر شدیدترین حملات هوایی رژیم غاصب صهیونیستی است و این تجاوزات، صدای همه آزادگان در دنیا را درآورده است؛ و امروز، تنها ایران و مسلمانان نیستند که خواهان قطع تجاوزات این رژیم غاصبند؛ بلکه در سراسر دنیا، همه آزادگان جهان، از هر دین و مسلکی، خواهان قطع این تجاوزات و آزادی غزه هستند.

در ایران اسلامی هم هم‌صدا با آزادگان دنیا، اقشار و گروه‌های مختلف در روز‌های اخیر تجمعاتی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شده است، از دانش‌آموزان و نوجوانان گرفته تا هنرمندان و پزشکان و مهندسین و ...؛ اما امروز، همزمان با سراسر کشور، یهودیان شیراز فریاد "مرگ بر اسرائیل" سر دادند تا به دنیا بگویند صهیونیست، یهودی نیست و فرقه‌ای افراطی از یهودیت آسمانی است؛ همچون وهابیت و داعشی که اسما خود را مسلمان می‌خواندند، اما از مسلمان بودن، بویی نبرده‌اند. 

همشهریان یهودی شیراز امروز در کنیسه ربیع‌زاده دور هم جمع شدند و با شعار "حساب یهودیت از صهیونیسم جداست" و "ما هرگونه کشتار کودکان، زنان و افراد بی‌گناه را محکوم می‌کنیم" جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان را محکوم کردند.

در این تجمع که همزمان در تهران، در شیراز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کردستان برگزار شد، آنان از حمایت مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم دیو سیرت صهیونیستی، و اعتراض خود را با بنر‌ها و پلاکارد‌هایی که در دست داشتند، اعلام کردند.

آرش آذران، مدیر مجتمع آموزشی کوثر وابسته به انجمن خیریه کلیمیان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، هدف از تجمع امروز را مقابله با جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد و اظهار داشت: این جنایات امروز وسیع شده و باعث بی‌خانمان کردن افراد زیادی شده است.

وی با اعلام انزجار شدید یهودیان با برگزاری این تجمع، تصریح کرد: اتحاد یهودیان در برگزاری چنین تجمعی همزمان در سراسر کشور نشان از این انزجار دارد و همه می‌خواهیم صدای انزجار خود را به گوش همه آزادیخواهان جهان برسانیم تا هرچه سریع‌تر این جنگ پایان یابد. 

وی گفت: ما یهودیان از خداوند بزرگ، پایان جنگ و صلح جهانی را خواستاریم.

آرسته، عضو هیئت رئیسه انجمن کلیمیان شیراز هم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جامعه یهودیان شیراز همراه با دیگر هم‌کیشان خود در ایران اسلامی در تجمعی همزمان اعلام می‌دارند که قتل عام مردم مظلوم غزه راتوسط رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار برادران مسلمانمان در غزه خواهیم ماند، تأکید کرد: پیام این تجمع همزمان یهودیان در ایران، این است که حساب یهودیت از صهیونسیت جداست و این دو، هیچ ربطی به هم ندارند. اگر کسی به عنوان دین یهود به مردم غزه ظلم می‌کند و آنان را قتل عام می‌کند، هیچ ارتباطی با یهودیت ندارند.

آرسته گفت: ما افتخار می‌کنیم که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچمی که سرشار از آزادی است، بدون هیچ دغدغه‌ای در کنار برادران مسلمانمان زندگی می‌کنیم و خدا را شاکریم و باز هم این جنایات رژیم صهیونستی را در فلسطین و غزه محکوم می‌کنیم.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیراز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار