نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1403 - 19:42

نوای جنوب:  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید،

نوای جنوب:  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید، علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان، معلمین شهر و مدیران مدارس، آقای عباسی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، مهندس امین نژاد بخشدار سعدآباد، دکتر احمدزاده رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، حجت الاسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه، مهندس ارشدی شهردار، حجت الاسلام حسینی ریاست و آقای حق رو و خانم محمدیان عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری و.... حضور داشتند. 

 

 در این آئین که به مناسبت نکوداشت سالروز مقام شامخ معلم برگزار گردید از تالیفات دوتن از نویسندگان و فرهیختگان شهر تجلیل و رونمایی گردید. 

 

۱- آئین تجلیل و تقدیر از مقام شامخ فرهنگی متعهد دکتر حاج سید عادل موسوی و رونمایی از تالیف و کتاب ارزنده ایشان به نام مخاطبین قرآن.

 

۲- آئین تجلیل و قدردانی از مقام ارزنده معلم عزیز و فرهنگی گرامی استاد محمد ابراهیم فروزان و رونمایی از تالیفات و کتابهای ارزشمند ایشان: گامی در وادی معرفت و خانواده روانشاد کاقلی 

 

در پایان این مراسم فرهنگی و پس از ایراد سخنان مسئولین، نویسندگان و حاضرین، بااهدای لوح سپاس و هدایایی به آقایان موسوی و فروزان از جانب شهرداری از آنان تقدیر و سپاسگزاری به عمل آمد. 




















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار