نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1403 - 16:12

نوای جنوب:در راستای هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق و گسترش خدمات غیرحضوری  و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری و سهولت در انجام خدمات، استفاده از فن آوری های نوین در دستور کار این شرکت قرار گرفت. در این راستا این شرکت اقدام به پیاده سازی طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق (هما) در سراسر استان نمود.





نوای جنوب:در راستای هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق و گسترش خدمات غیرحضوری  و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری و سهولت در انجام خدمات، استفاده از فن آوری های نوین در دستور کار این شرکت قرار گرفت. در این راستا این شرکت اقدام به پیاده سازی طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق (هما) در سراسر استان نمود.مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، بیان کرد ،  این طرح با رویکرد ارتقا سطح خدمت رسانی شایسته، کاهش مدت زمان رفع خاموشی، پایداری شبکه های برق و افزایش رضایتمندی مشترکان برق صورت گرفته که در آن مراجعات غیرحضوری و ارائه خدمات مطلوب به روش مکانیزه می باشد.

وی اظهار کرد ،   طرح هما که با استفاده از دانش نوین متخصصین داخلی کشور برنامه ریزی، تولید و اجرا گردیده، به نوعی حلقه تکمیل کننده تمامی سامانه ها و نرم افزارهایی است که در سال های گذشته در این شرکت برای رسیدن به هدف بزرگ غیرحضوری سازی خدمات و افزایش رضایتمندی مردم شریف استان پیاده سازی و اجرا گردیده است.
مهندس حشمتی  افزود: باتوجه به اینکه مراکز اتفاقات و عملیات شرکت های توزیع نیروی برق به عنوان بازوهای اجرایی در عملیات تعمیر و نگهداری شبکه به هنگام بروز خاموشی نقشی تعیین کننده در رضایت مشترکین شبکه دارند، ماحصل تمامی این فعالیت ها علاوه بر شفافیت در اجرای امور، موجب افزایش رضایتمندی مشترکین نیز شده است. خوشبختانه با مدیریت، برنامه ریزی و تلاش چشمگیر مجموعه همکارانمان در حوزه های مختلف شرکت، در حال حاضر این امر محقق گردیده و در تمامی نقاط استان در حال اجراست



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار