نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 ارديبهشت 1403 - 18:41

نوای جنوب:در همایشی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر، کارگران برتر شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیینی با حضور مدیران کل بنادرو دریانوردی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل شدند.





نوای جنوب:در همایشی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر، کارگران برتر شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیینی با حضور مدیران کل بنادرو دریانوردی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل شدند.

🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در این مراسم گفت: هر روز، روز کارگر است و انتخاب یک روز برای این قشر زحمتکش تنها برای تجلیل و قدرشناسی از جایگاه کارگران است. 

🔸مصدق کشاورزی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب "حال کارگر که خوب باشد حال جامعه خوب خواهد شد" و بدون تردید هر کار و اقدامی برای کارگر انجام گامی برای رشد و تعالی جامعه است. 

🔹وی ادامه داد: در استان بوشهر با یک میلیون و 234 هزار نفر جمعیت، 354 هزار کارگر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند که با این شمار کارگر عمده جمعیت استان از خانواده کارگری محسوب می‎شوند. 

🔸کشاورزی اضافه کرد: در سال گذشته با پرداخت 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه 26 هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد و در این بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر همواره به سهم خود تلاش دارد تا خادمی شایسته برای جامعه کارگری استان باشد. 

🔹کشاورزی تاکید کرد: در حوزه مسکن کارگری نیز از کارفرمایان شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظرف یک ماه آینده کارگران فاقد مسکن ملکی را شناسایی و فرایند تامین مسکن آنان را اجرایی کنند.

🔸در ادامه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با قدردانی از تلاش کارگران و بویژه کارگران سختکوش بنادر استان اظهار کرد: کارگران در موفقیت ها و عملکردهای بنادر استان بوشهر بیشترین سهم را دارند و از این حیث قدردان تلاش های آنان هستیم. 

🔹محمد شکیبی نسب افزود: در سال گذشته اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از حیث عملکرد کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جا گذاشت که باید این عملکرد را مرهون تلاش کارگران بدانیم. 

🔸وی ادامه داد: در حوزه کار و کارگری آنچه که مهم است پرداخت به موقع حقوق و توجه به ایمنی کارگران و سلامت آنان است. 

🔹شکیبی نسب عنوان کرد: در حوزه سلامت و ایمنی جامعه کارگری بنادر استان بوشهر برنامه های متنوعی اجرایی شده که نتیجه این برنامه کسب رتبه برتر ایمنی در پنج سال متوالی است. 

وی افزود: پیشرفت و تعالی کشور نتیجه تلاش و از خودگذشتگی جامعه کارگری است و این نشان نقش مهم  و راهبردی قشر ساعی و تلاشگر کارگر است.

✅در پایان این مراسم نیز از تعدادی کارگران برتر شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار