نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 ارديبهشت 1403 - 09:47

نوای جنوب:معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار داشت : در میز خدمت شرکت آبفا استان در دیدارهایی چهره به چهره مسائل و مطالبات شهروندان تنگستانی مورد بررسی قرار گرفت .





نوای جنوب:معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار داشت : در میز خدمت شرکت آبفا استان در دیدارهایی چهره به چهره مسائل و مطالبات شهروندان تنگستانی مورد بررسی قرار گرفت .عبدالله خدادادی افزود : در این دیدارها که در فضایی صمیمانه برگزار شد متناسب با ظرفیت‌های قانونی به مطالبات مراجعه کنندگان در حوزه‌ آب و فاضلاب ، برای حل مطالبات تصمیمات لازم اعمال شد .

وی اظهار کرد : میز خدمت یکی از فرصت‌های ارزشمند برای برقراری ارتباط بدون واسطه با جامعه هدف است که برای بهره‌گیری از این ظرفیت برنامه ریزی ویژه‌ای شده است .
خدادادی ادامه داد : در دولت سیزدهم در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر اقدامات ارزشمندی به ثمر رسیده است که این نشان توجه ویژه دولت مردمی به آب و فاضلاب این استان است .
گفتنی است میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مناسبت‌های مختلفی از جمله دهه فجر ، هفته دولت و سفر مقامات کشوری و استانی برپا می شود .
براساس ارزیابی‌ها در این میز خدمت تاکنون مطالبات شمار قابل توجهی از مشترکان برطرف شده است .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار