نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 ارديبهشت 1403 - 09:49

نوای جنوب:ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار داشت : تا پیش از این بخشی از آب این شهر از خط کوثر و بخشی از طریق آب شیرین کن منطقه ویژه تأمین می‌شده است که اکنون با اضافه شدن حدود ۱۵ لیتر بر ثانیه آب دریافتی از چشمه وضعیت آب شرب این شهر بهبود یافته است‌ .





نوای جنوب:ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار داشت : تا پیش از این بخشی از آب این شهر از خط کوثر و بخشی از طریق آب شیرین کن منطقه ویژه تأمین می‌شده است که اکنون با اضافه شدن حدود ۱۵ لیتر بر ثانیه آب دریافتی از چشمه وضعیت آب شرب این شهر بهبود یافته است‌ .وی بیان کرد : خط انتقال چشمه بیدخون به طول ۱۳ کیلومتر به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی این شهر متصل شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در شهر بیدخون با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت ، مشکل کمبود آب شرب مشترکان این شهر را در شرایط دشواری قرار داده بود که با دستور ویژه استاندار محترم استان و مساعدت معاون محترم عمرانی ایشان ، فرماندار محترم شهرستان ، دادستان محترم ، فرماندهی انتظامی و شورای شهر بیدخون و با تدابیر پیش بینی شده اکنون این مشکل بسیار کمتر شده است .
وی همچنین افزود با مساعدت و اقدام ارزشمند مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مقرر شد از محل آب تولیدی آب شیرین کن منطقه ویژه نیز پس از تمهیداتی تخصیص آب دریافتی شهرهای عسلویه و نخل تقی افزایش یابد که این موضوع وضعیت توزیع آب در این دو شهر را بصورت مناسبی بهبود خواهد داد .
عالی ادامه داد : انتظار می‌رود با مجموع اقدامات انجام شده و وظیفه شناسی مشترکان برای مصرف بهینه شاهد تقویت پایداری آب شرب در بیدخون  و شهرستان عسلویه باشیم .
وی اظهار کرد : با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف آب در ماه‌های پیش رو پروژه‌های متنوعی در سطح استان در دست احداث است که براساس برنامه زمانبندی بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند .
عالی افزود : شمار قابل توجهی پروژه در مناطق روستایی نیز در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست احداث است که اتمام آنها نویدبخش پایداری آب شرب مشترکان روستایی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار