نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1403 - 15:10

نوای جنوب: در این نشست پس از بیان و اعلام اهم مشکلات، مطالبات و درخواستهای مدیران شهرها و روستاهای بخش در حوزه های مختلف عمرانی، بهداشتی درمانی، توسعه راهها، کشاورزی و.... توسط بخشدار و حاضرین، دکتر رضایی قول مساعد دادند که در حد توان مراتب را در سطح استانی و ملی پیگیری نمایند.





نوای جنوب: به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در این نشست که روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در محل دفتر دکتر رضایی نماینده محترم مردم شریف شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، حجت الاسلام شهبازی امام جمعه سعدآباد، مهندس امین نژاد بخشدار، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه، مهندس زبردستیان شهردار سعدآباد، آقایان سالاری، حق رو و افشاری مطلق نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه و آقای کرمی ریاست شورای اسلامی بخش سعدآباد حضور داشتند. 

 

 در این نشست پس از بیان و اعلام اهم مشکلات، مطالبات و درخواستهای مدیران شهرها و روستاهای بخش در حوزه های مختلف عمرانی، بهداشتی درمانی، توسعه راهها، کشاورزی و.... توسط بخشدار و حاضرین، دکتر رضایی قول مساعد دادند که در حد توان مراتب را در سطح استانی و ملی پیگیری نمایند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار