نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1403 - 08:32

نوای جنوب:گویا بهار می خواهد کم بارشی زمستان را جبران کند و حالا طبق پیش بینی هواشناسی، وسط این هفته هم مجدد باید منتظر بارندگی ها در استان بود.

نوای جنوب:گویا بهار می خواهد کم بارشی زمستان را جبران کند و حالا طبق پیش بینی هواشناسی، وسط این هفته هم مجدد باید منتظر بارندگی ها در استان بود.بسیاری از کارشناسان محیط‌زیست بارندگی های بهاری که در برخی استان ها به سیلاب منجر شده را نتیجه تغییرات اقلیمی می‌ دانند. موضوعی که شاید در سالیان آینده ابعاد وسیع تری به خود بگیرد که نگران کننده است.

هواشناسی استان بوشهر اعلام کرده: سامانه بارشی جدیدی از اوایل وقت دوشنبه وارد آسمان استان می‌شود که به صورت بارش پراکنده نقاط مختلف استان را بهره مند می‌کند.

کارشناس هواشناسی استان گفت: اگر چه فعالیت این سامانه بارشی خفیف و بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی است ولی همه مناطق استان از آن بهرمند می‌شوند.

بهادری افزود: فعالیت این سامانه بارشی تا بامداد روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با عنوان اینکه بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود اضافه کرد: در این مدت با وزش باد خلیج فارس هم متلاطم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی از روز سه شنبه از شدت جریانات کاسته و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه جهت باد به سمت شمال غربی تغییر می‌کند.

بهادری گفت: در سامانه بارشی روز‌های گذشته شهرستان جم ۸۰ میلیمتر و شهرستان‌های گناوه و دیلم ۷۰ میلیمتر باران داشتند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار