نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1403 - 16:04

نوای جنوب:سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان منصوب شد/شهردار برازجان: تخلف خط قرمز من است

نوای جنوب:طی حکمی از سوی شهردار برازجان، سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، با حکم مرتضی قدوسی شهردار برازجان، غلامرضا پوراکبری به سمت سرپرستی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان منصوب شد.

 

شهردار برازجان ۱۷ اردیبهشت ماه در  نشست صمیمی با پرسنل خود در خصوص انتخاب سرپرست معاونت اجرایی عنوان کرد: با توجه به وجود افراد شایسته و با تجربه در این مجموعه، تصمیم گرفتم سرپرست معاونت اجرایی نیز از خود این مجموعه انتخاب شود.

 

وی افزود: معتقدم فردی می تواند تحول اساسی در این حوزه را ایجاد کند که تجربه کافی داشته باشد و نواقصات درون سازمان را دیده و تجربه کافی را کسب کرده باشد. امیدوارم مهندس پوراکبری اهداف ما در این حوزه را محقق سازد و شاهد تحولی عظیم در این حوزه باشیم.

 

وی با بیان اینکه هیچوقت اجازه ندادم عملکرد این مجموعه به نام شخص شهردار مطرح شود، عنوان کرد: عملکرد و موفقیت این مجموعه حاصل تلاش و پشتکار تمامی همکارانم در همه واحدها است و خداوند را شاکرم که صمیمیت ویژه ای بین تمامی پرسنل حاکم است قطعا این امر ما را در پیشبرد اهداف این مجموعه موفق تر خواهد کرد.

 

شهردار برازجان تخلف را خط قرمز خود اعلام کرد و ادامه داد: تخلف در این مجموعه تحت هیچ شرایطی واز ناحیه هیچ شخصی برای من قابل توجیه و پذیرفته نیست.

 

قدوسی ادامه داد: تاکیدات لازم در این خصوص به سرپرست معاونت اجرایی نیز داده شده و خواستار دقتش در این مورد شده ام. 

 

قدوسی در جمع پرسنل خود و به علت اینکه اولین جلسه مدیران داخلی شهرداری در سال جدید بود به بررسی مناسبت‌های چند روز گذشته نیز پرداخت و ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسدارن و با بیان اینکه خود را جزو مجموعه بسیج و سپاه می دانیم، عنوان کرد: روز تاسیس سپاه پاسداران را به برادران عزیز پاسدار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت حفظ امنیت و دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده دارد و در طول تاریخ ۴۴ ساله انقلاب بارها شاهد بودیم این نهاد مقدس با جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی در حفظ کیان و ارزشهای این مرز و بوم مراقبت و محافظت کرده اند و برای رفاه و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی سایر قوای مسلح کشورمان  پس از شهادت جمعی از عزیزانمان در کنسولگری ایران در دمشق و در پاسخ به این کار وحشیانه به همگان نشان دادند که در راستای برقراری امنیت ایران اسلامی از هیچ اقدامی خودداری نمی کنند

 

شهردار برازجان افزود: حضرت آقا فرمودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، این جمله دربردارنده تعابیر و مفاهیم مختلفی است، برخی ها صرفا مصمم بودن ایران در حمله به رژیم صهیونیستی را تعبیر و تفسیر کردند، در واقع یکی ازدلایل استفاده حضرت آقا در بکاربردن کلمه تنبیه را می توان تحقیر رژیم صهیونیستی در جامعه بین الملل بیان کرد.

 

استفاده از این کلمه، نهایت تحقیر رژیم پوشالی صهیونیستی بود که هنرمندانه و هوشمندانه توسط رهبر معظم انقلاب صورت گرفت و این کلام موجب غرور تک تک ایرانی ها شد و همه به ایرانی بودن خود افتخار کردند.

 

وی ضمن تبریک مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها، عنوان کرد: اگر تلاش و حمایت های اعضای شورا نبود، این مجموعه در هیچ حوزه ای نمی توانست موفق باشد و هماهنگی، تعامل و حمایت های همه جانبه شورا موجب شد که بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، به همین دلیل از اعضای محترم شورا صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و این عزیزان را همکاران پرتلاش خود می دانم.

 

شهردار برازجان ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، افزود: روز کارگر را به همه کارگران زحمتکش خصوصا کارگران مجموعه مدیریت شهری تبریک می گویم و برای تمامی معلمین زحمتکش آرزوی توفیق و سربلندی دارم. 

 

وی از تمام تلاش ها و زحمات معاون اجرایی سابق تشکر کرد و افزود: مهندس جامعی بعد از چندین سال خدمت، توفیق خدمت به مردم آب پخش به عنوان شهردار نصیبش شد. از تمامی تلاش های او چه در زمان مدیریت خودم و چه در زمان شهرداران سابق تشکر می کنم و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای او دارم.

 

سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان ضمن تشکر از شهردار برازجان، اظهار کرد: رضایت مردم حاصل تلاش همه همکارانم در این مجموعه است و از این رو از همه مدیران خواستارم در جهت پیشبرد اهداف این حوزه همکاری های لازم را با اینجانب داشته باشند.

 

غلامرضا پوراکبری افزود: مدیریت بنده تمرکز در کار و بدور از حاشیه بودن است زیرا رضایت خدا و خلق خدا را خواستارم.

 

بر اساس این گزارش، از سوابق غلامرضا پور اکبری می توان به مدیر عاملی سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری به مدت ۲۲ سال و مدیر حقوقی و املاک شهرداری برازجان اشاره کرد.
















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار