نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1403 - 16:41

نوای جنوب:، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عالی‌شهر گفت: در دولت قبل سند تحول آموزش و پرورش را در کشو گذاشته شد

نوای جنوب:، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عالی‌شهر گفت: در دولت قبل سند تحول آموزش و پرورش را در کشو گذاشته شد

 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عالی‌شهر گفت: در دولت قبل سند تحول آموزش و پرورش را در کشو گذاشته شد و در آن را بستند. آقا فرمودند ما آن چند سالی ضرر کردیم دولت قبل نه تنها سند تحول را اجرایی نکردند بلکه در مقابل سند ۲۰۳۰ دیکته شده آمریکا و غرب را که سند بردگی ملت ایران و تربیت غربی کردن فرزندان ما بود را تصویب و به آموزش و پرورش و ۱۷ دستگاه دیگر جهت اجرا ابلاغ کرد و به طور جدی شروع به اجرای آن در مدارس کردند.

امام جمعه عالی‌شهر ادامه داد: وقتی هم که رهبری بر سر آنها فریاد کشید که چرا این سند را پذیرفته‌اید و اجرا می‌کنید رئیس جمهور وقت گفت من تا آخر پای اجرای سند ۲۰۳۰ هستم.

وی افزود: ما باید درس بگیریم که یک انتخاب غلط چه بر سر ملت می‌آورد هم در مسئله اقتصادی که رکود و عقب گرد یک دهه بر ملت مظلوم ایران تحمیل کردند که امروز هر چه هم تلاش‌های جهادی و شبانه روزی دولت انجام می‌شود ملت ایران تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت احساس نمی‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در مسئله دین و فرهنگ ما شاهد بودیم که نوجوانان و جوانان ما چقدر آسیب دیدند و امروز چگونه نسبت به ارزش‌های دینی بی‌خیال شده‌اند و همسو با دشمن در مقابله با ارزش‌های دینی حرکت می‌کنند البته این مسئولیت ما را خیلی سنگین می‌کند که به هر نحوی که می‌توانیم برای نجات جوانان و نوجوانان عزیزمان تلاش کنیم.
منبع:مهر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار