نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1403 - 11:49

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان؛مصطفی بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در هفته معلم با حضور در منزل بازنشستگان فرهنگی با وی دیدار و گفتگو کرد.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان؛مصطفی بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در هفته معلم با حضور در منزل بازنشستگان فرهنگی با وی دیدار و گفتگو کرد.

 

معاون سیاسی فرماندار دشتستان در این دیدار، بازنشستگان فرهنگی را گنجینه های ارزشمند آموزش و پرورش دانست و گفت: وظیفه خود دانستیم در هفته معلم از شما که سالها عمر خویش را وقف تعلیم و تربیت فرزندان این دیار نمودید یادی کنیم و عرض تبریکی داشته باشیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافر، کماکان روحیه معلمی را داشته باشند و اگر دیروز معلم کلاسی بودند، امروز معلم جامعه هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان تکریم و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی را، تجلیل از علم فرهنگ و شرافت در جامعه دانست و گفت: امیدوارم به لطف الهی شما نقش خودتان را پرصلابت تر از گذشته در جامعه ایفا کنید و مطمئنم مردم قدرشناس همه تلاش ها و کوششهای شما عزیزان خواهند بود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار