نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 آبان 1402 - 22:51
در نشست کتابخانه های عمومی استان بوشهر

نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کتابخانه هایی که در سطح استان از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند با دستور استاندار بوشهر در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار خواهند گرفت.





نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کتابخانه هایی که در سطح استان از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند با دستور استاندار بوشهر در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار خواهند گرفت.اکبر پورات روز یکشنبه در نشست کتابخانه های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: تصمیم گیری و پیگیری های لازم در خصوص تامین زمین و احداث کتابخانه مرکزی بوشهر و تسریع در رفع موانع آن با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی در هفته کتاب به وظایف و اهدافی که در بخش کتابخوانی برای آنان تدوین خواهد شد، عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در سال جاری از همه مردم و خیرین هم استانی و دستگاه های اجرایی تقاضا داریم که کتابخانه‌های عمومی را در تأمین منابع اطلاعاتی همراهی کنند و در این راه هر نوع کتاب و مجله که دیگر به آن نیاز ندارند را می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

وی عنوان کرد: پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری در دست انجام است.

پورات تاکید کرد: همچنین با برنامه ریزی و تدابیر انجام گرفته از محل مسئولیت های اجتماعی، در زمینه تجهیز کتابخانه های استان و خرید کتاب حمایت خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه رسالت اصلی نهاد کتابخانه های عمومی استان ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه در جامعه است، گفت: تشویق و ترغیب مردم به مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان همه اقشار جامعه، رسالتی همگانی است که کمک و مشارکت سایر ارگان ها و ادارات را نیزمی طلبد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار