نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1403 - 17:23

نوای جنوب:سپاه پاسداران امروز بحمداللَّه فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی، فنی و نیز مجموعه‌یی از نیروهای مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد. «مقام معظم رهبری»





نوای جنوب:

 

 🔹متن پیام به شرح ذیل است:

 

🔹سپاه پاسداران امروز بحمداللَّه فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی، فنی و نیز مجموعه‌یی از نیروهای مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد. «مقام معظم رهبری»

 

🔹سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیز جهانی است.

 

🔹این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری  را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام  به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار،شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.

 

🔹چه بسیار انسان های آزاده و بزرگواری همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش ها و آرمان های میهن اسلامی  جان خود را خالصانه فدا نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

 

🔹اینجانبان سالروز تأسیس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان پرتلاش و پاسداران خدوم و ایثارگر سپاه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و توفیق روزافزون خادمان این عرصه، تحت فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز(مد ظله‌العالی) از بارگاه ربوبی خواستاریم.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بیدخون

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار