نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1403 - 08:37

نوای جنوب:پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم غاصب صهیونیستی تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل مستکبرین عالم را به تصویر کشاند.








نوای جنوب:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» 

 

پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم غاصب صهیونیستی تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل مستکبرین عالم را به تصویر کشاند.

 

عملیات موفق وعده صادق و نمایش غرورآفرین سپاه عزیز و مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش اسرائیل منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش بینی شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه، بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست و اربابان جنایت کارش را در سطح منطقه و دنیا آشکار ساخت.

 

رحمت واسعۀ خداوند بر آن مادران و پدرانی که شما شجاعان تاریخ‌ساز در میدان کارزار و‏‎ ‎‏مجاهدان ایثارگر را در دامن پاکشان تربیت نمودند؛ مژده باد به شما‏‎ ‎‏جوانان برومند که آبروی اسلام و انقلاب اسلامی را حفظ و ملت ایران را روسپید و مجاهدان راه خدا را سرافراز کردید.

 

ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبز قامتان سپاه پاسداران از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسألت می‌نماییم.

 

خداداد رضایی و مصطفی سلیمی مفرد 

۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار