نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 خرداد 1403 - 00:13

نوای جنوب: روز چهارشنبه مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۳ جلسه شورای اداری بخش آب‌پخش به ریاست مصطفی سلیمی مفرد سرپرست بخشداری در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش برگزار شد.

 





نوای جنوب: روز چهارشنبه مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۳ جلسه شورای اداری بخش آب‌پخش به ریاست مصطفی سلیمی مفرد سرپرست بخشداری در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش برگزار شد.

 

🔸 سلیمی مفرد در این جلسه با اشاره به نقش نیروهای مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سال‌های پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ همواره سه گروه اجتماعی ملی‌گرایان، مارکسیست‌ها و اسلام‌گرایان به دنبال انقلاب در ایران بودند که در نهایت نیروهای مذهبی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به این مهم دست یافتند.

 

🔹سرپرست بخشداری آب‌پخش با اشاره به دلیل برتری نیروهای مذهبی به رغم سابقه و تجربه کمتر نسبت به دو گروه دیگر در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهار مولفه رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب، ایدئولوژی انقلابی و برگرفته از اسلام سیاسی در پرتو نظریه ولایت فقیه، سازماندهی و شبکه منسجم گروه‌های اجتماعی مذهبی مانند روحانیون و بسیج که در خدمت انقلاب و حمایت تمام عیار مردم از انقلاب و نیروهای مذهبی در سال‌های منتهی به انقلاب، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در سال‌های بعد شده‌ است. انقلاب اسلامی تا زمانی که این چهار مولفه را حفظ و تقویت کند، هیچ آسیبی نخواهد دید. سازش‌ناپذیری امام خمینی (ره) در طول دوران مبارزات، وجود یک ایدئولوژی دینی که مبنای نظر و عمل انقلابیون قرار گیرد، شبکه منسجم و منظم روحانیون و نیروهای بسیجی در سراسر کشور و همراهی تمام عیار مردم برگ برنده گروه‌های اسلام‌خواه پیرو حضرت امام خمینی، در مبارزه با رژیم شاه و رقابت با دو گروه دیگر بود.

 

🔸سلیمی مفرد در ادامه عنوان کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، اندوه و خسران بزرگی برای نظام و مردم به همراه داشته است و مردم در تشیع پیکر پاک شهدای خدمت، نشان دادند که قدر خدمت صادقانه را می‌دانند. امروز دولت رو سفید است که رئیس جمهورش در راه خدمت به مردم، شهید جمهور و در تاریخ کشور ابدی شد. این انقلاب تنها قائم به صاحب آن یعنی حضرت ولی عصر ارواحنا فدا است و این حوادث تلخ هیچ خللی در اراده ما برای ادامه مسیرمان ایجاد نخواهد کرد.

 

🔹 رئیس شورای اداری بخش آب‌پخش در پایان با اشاره به دو مناسبت مهم پیش‌رو عنوان کرد: سالگرد رحلت جانگداز امام انقلاب اسلامی و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته‌های آتی، از اهمیت اساسی برخوردار هستند اما رسیدگی به مشکلات مردم و پیشبرد امور در سایر حوزه‌ها نباید در حاشیه قرار گیرد. تمامی منابع، امکانات و کارکنان دولت در بخش آب‌پخش آماده برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شوند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار