نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1403 - 13:54

نوای جنوب:اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به فرمان فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) موجب خشنودی و شادی دل‌ آحاد ملت ایران، مظلومین فلسطین و آزادگان سراسر عالم  گردید. 





نوای جنوب:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

 

«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»

 

اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به فرمان فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) موجب خشنودی و شادی دل‌ آحاد ملت ایران، مظلومین فلسطین و آزادگان سراسر عالم  گردید. 

این عملیات غرورآفرین "وعده صادق" در پاسخ حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و انتقام خون سرداران شهید و مستشاران ایران اسلامی و محور مقاومت و جنایات و تجاوزات مکرر رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل و در دفاع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی مطابق با منشور ملل متحد به عنوان گامی نخست صورت گرفت.

 

اینجانب ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این اقدام غرورآفرین را به همه مردم شریف و غیور ایران اسلامی تبریک می‌گویم و از خداوند قادر متعال عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران عزیز را در سایه رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی؛ عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.

 

ابراهیم حسینی 

بخشدار شبانکاره



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار