نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1403 - 13:51

نوای جنوب:عملیات شجاعانه، هوشمندانه و غرورآفرین سبزپوشان دلیر سپاه پاسداران با همراهی دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین بر علیه رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی، موجی از امید و شعف را در دل همه آزادگان گیتی از شرق تا غرب به ویژه هموطنان انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و ترس و ناامیدی را در خط مقدم جبهه استکبار به ویژه آمریکای خونخوار برانگیخته است.





نوای جنوب:بسم الله القاصم الجبارین 

عملیات شجاعانه، هوشمندانه و غرورآفرین سبزپوشان دلیر سپاه پاسداران با همراهی دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین بر علیه رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی، موجی از امید و شعف را در دل همه آزادگان گیتی از شرق تا غرب به ویژه هموطنان انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و ترس و ناامیدی را در خط مقدم جبهه استکبار به ویژه آمریکای خونخوار برانگیخته است.

مهندسی و طراحی پیچیده این رویداد عظیم نظامی که از آن به عنوان بزرگترین عملیات پهبادی و موشکی تاریخ بشر یاد می‌شود، شگفتی و تعجب جهانیان را از ذکاوت اطلاعاتی، هوشمندی نقشه‌ریزی و قدرت شگرف و سترگ نظامی سربازان و سرداران جان برکف جبهه مقاومت را در پی داشته است‌.

جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر در برابر همت بلند و جهاد اکبر سربازان امام خامنه‌ای عزیز( مدظله‌العالی) برای تحقق وعده صادق نائب امام زمان(عج) برای تنبیه اسرائیل منفور و مغضوب، سر تعظیم فرود آورده و حمایت خویش را از راهبرد مدبرانه «صبر استراتژیک» و «مجازات قدرتمندانه» اعلام می داریم.

ان‌شالله این حماسه باشکوه مقدمه نابودی کامل اسرائیل از صفحه روزگار و  تحویل پرچم عدالت ‌خواهی و حمایت از مظلومان توسط مقام معظم رهبری به حضرت مهدی موعود(عج الله) در آینده نزدیک باشیم.  ۗ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ .

علی موحدی مدبر کل آموزش وپرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار