نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1402 - 08:53

نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر بر لزوم برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای پدافند غیر عامل در تمام شهرستان‌های استان تاکید کرد.





نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر بر لزوم برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای پدافند غیر عامل در تمام شهرستان‌های استان تاکید کرد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر بر لزوم برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای پدافند غیر عامل در تمام شهرستان‌های استان تاکید کرد.

 

 اکبر پورات در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های ابلاغی مصوب سال جاری و اهتمام جدی برای اجرای آن‌ها توسط دستگاه‌های عضو این شورا، اظهار داشت: فرمانداران و روسای پدافند غیرعامل شهرستان‌های سراسر استان با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع دستورالعمل‌های ارسالی، نسبت به تشکیل و برگزاری جلسات شورای پدافند غیرعامل شهرستان به صورت منظم و مستمر، اقدام و مصوبات آن را به اداره کل پدافند غیرعامل استان ارسال کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص سایت‌های پرورش میگو استان تصریح کرد: تمامی اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای و امنیت زیستی در خصوص سایت‌های پرورش میگو استان از قبیل کنترل ورود، خروج و ضدعفونی افراد، وسایل نقلیه خصوصا خودروهای حمل غذا، میگوی تازه و غذای میگو و تمامی وسایل و تجهیزات مرتبط توسط اداره کل دامپزشکی و شیلات استان کنترل و بررسی شود.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان بوشهر ماموریت‌های مهمی برای بهره‌گیری از استعدادهای نوجوانان و جوانان دارند، افزود: اما به دلیل اینکه بخشی از کارها پراکنده و غیرکاربردی است، اثرگذاری لازم در شناسایی و هدایت اصولی استعدادهای نسل جدید جامعه ایرانی اسلامی را ندارد و این مولفه نقش مهمی در نگرش منفی نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کند گه زمینه برنامه‌ریزی مخالفین و دشمنان نظام را در بر دارد.

 

 

پورات گفت: طرح شناسایی و راهبردی استعدادها و مهارت‌های افراد جامعه در پیشگیری نارضایتی‌ها و غنی کردن آموزش و پرورش، ایجاد اشتغال به همراه تدوین شیوه نامه اجرایی توسط دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و استفاده از نظریات نخبگان و پژوهشگران در رشته‌های تخصصی با مدیریت اداره کل پدافند غیرعامل بصورت میدانی انجام گیرد و پس از تصویب در شورای استان در سال تحصیلی جدید اقدامات اجرایی آن‌ها آغاز شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار