نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1402 - 12:24

نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر: نیاز ورود موسسه کار و تامین اجتماعی به حوزه آموزش تقویت فرهنگ کار و تلاش و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید





نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر: نیاز ورود موسسه کار و تامین اجتماعی به حوزه آموزش تقویت فرهنگ کار و تلاش و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه وبیناری با مدیران موسسه کار و تامین اجتماعی بر لزوم تقویت فرهنگ کار و تلاش و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید از طریق آموزش های صحیح تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی به عنوان نماینده مدیران کل استانی در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات موسسه کار و تامین اجتماعی در حوزه های نیاز سنجی استان ها ، گفت: وبینار های آموزشی ویژه جامعه هدف ادامه دار باشد تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: زمانی می توانیم بهره وری را در کشور بالا ببریم که به جامعه آموزش های صحیح را انجام دهیم.

کشاورزی با اشاره به اینکه جامعه ی هدفی می تواند از قوانین و مقررات به خوبی بهره ببرد که از آسیب های کمی برخوردار باشد، بیان کرد: آسیب های زیادی پیرامون جامعه کار و تولید قرار دارد و امیدواریم موسسه کار و تامین اجتماعی ضمن ادامه دادن آموزش قوانین و مقررات کار در حوزه های آسیب های اجتماعی هم ورود کند.

مصدق کشاورزی اظهار داشت: با انتشار یک مجله علمی پژوهشی در موسسه کار و تامین اجتماعی شاهد یک برند سازی خواهیم بود و با این کار جامعه علمی پژوهشی را به سمت جامعه کار و تولید سوق خواهیم داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش نیاز به تقویت دارد و باید در سال1403 با برنامه ریزی آموزش های لازم ارائه شود تا جامعه از رشته های نظری به سمت رشته های فنی و حرفه ای هدایت شوند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار