نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 فروردين 1403 - 22:18
در بازدید از قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

 احمد محمدی زاده در بازدید از قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته اظهار داشت: اجرای طرح‌های راه سازی و آب رسانی و همچنین مسکن و درمان از اولویت‌های حوزه عمرانی استان بوشهر است.

وی افزود: محور بوشهر به شیراز و بالعکس از پرترددترین محور‌های جنوب کشور است و اجرای بزرگراه و آزادراه در این مسیر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین قطعات در این مسیر، محور دالکی به کنارتخته است که اکنون با شتاب خوبی در دست اجراست.

محمدی زاده تصریح کرد: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته، پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد؛ پیشرفت این قطعه قابل قبول بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتبارات لازم به این پروژه تزریق شود.

وی ابراز کرد: تکمیل سایر طرح‌های راه سازی از جمله محور گناوه- گوره- گچساران و بزرگراه دیر به بوشهر و همچنین جاده اهرم به برازجان نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر یادآور شد: سرکشی به پروژه‌های راه سازی، به منظور شناخت مشکلات از نزدیک و به صورت میدانی است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار