نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1403 - 09:08

نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا آغاز می‌شود گفت: در مرحله اول و دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک ۳۳۷ هزار خانوار بوشهری استفاده کرده‌اند.

نوای جنوب:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا آغاز می‌شود گفت: در مرحله اول و دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک ۳۳۷ هزار خانوار بوشهری استفاده کرده‌اند.مصدق کشاورزی با اشاره به استقبال خوب بوشهری‌ها از طرح فجرانه کالابرگ اظهار داشت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 17 بهمن ماه سال قبل به مدت 3 ماه و در سه مرحله اجرا شد که در این طرح 2 هزار و 600 فروشگاه در سطح استان بوشهر به این طرح متصل شدند.

وی با بیان اینکه در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول آن می‌شوند اضافه کرد: 337 هزار خانوار در استان بوشهر از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در 2 مرحله استفاده کرده‌اند.

کشاورزی گفت: 220 میلیارد تومان یارانه مضاعف در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در دو مرحله در استان بوشهر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مرحله سوم طرح فجرانه از 20 فروردین آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد و خانوارهای مشمول می‌توانند نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار