نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 تير 1402 - 22:14

نوای جنوب:در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهر، روابط عمومی های برتر تقدیر و ضعیف ها هم معرفی شدند.

نوای جنوب:در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهر، روابط عمومی های برتر تقدیر و ضعیف ها هم معرفی شدند.

در این نشست که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در ارزیابی های صورت گرفته روابط عمومی های راه و شهرسازی، انتقال خون، جهادکشاورزی، غله، پست و امور عشابری ضعیف ارزیابی شدند که باید بررسی شود به دلیل عدم فعالیت بوده یا ارائه نکردن مستندات می باشد.

همچنین در این نشست، روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی هم در چهار بخش به شکل زیر معرفی شدند:

◀️ انتشار نشریه ماهنامه الکترونیک به صورت منظم
راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب، صمت

◀️ ارائه گزارش عملکرد 
دانشگاه فنی و حرفه ای، دامپزشکی، کار و رفاه

◀️ فعالیت رسانه ای
دانشگاه علوم پزشکی، آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی

◀️ تولید محتوای خلاقانه برای جامعه هدف
بنیاد مسکن، پارک علم و فناوری، شرکت برق

◀️ بروزرسانی پایگاه اطلاع رسانی و در شبکه های مجازی
منابع طبیعی و آبخیزداری، جمعیت هلال احمر، بیمه سلامت

در این نشست، معاون سیاسی استاندار بوشهر بر توسعه، تجهیز و تقویت روابط عمومی‌های استان بوشهر تاکید کرد.

اکبر پورات اظهار داشت: روابط عمومی‌ها ویترین و پایه اصلی ادارات محسوب می‌شوند که از ابتدای مدیریت بنده در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما توسعه، تجهیز و تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوده که تاکنون اقدامات موثری در این عرصه صورت گرفته ولی می‌طلبد که مدیران ادارات به این مقوله توجه بیشتر و ویژه‌ای داشته باشند.

پورات یادآور شد: در فضای رسانه‌ای در برخی مسایل نقدهای غیرمنصفانه به عملکرد دولت وارد می‌شود و با وجود اقدامات موثر و دستاوردهای مطلوب در بخش‌های مختلف، دولت در حوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است که می‌طلبد روابط‌ عمومی‌ها در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان بوشهر کوشا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان باید نقدها و نقطه نظرات مردم و مسایل و مقدورات دولت و مدیران را متقابلا به جامعه هدف انتقال دهند.http://ostb.ir/uploads/1/2023/Jun/28/9_1.jpg



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار