نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 تير 1402 - 21:22

نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ادارات استان بوشهر در جمع آوری اسناد مهم و راکد شده سازمان خود و تحویل آن به مدیریت مرکز اسناد ملی استان اهتمام ورزند.

نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ادارات استان بوشهر در جمع آوری اسناد مهم و راکد شده سازمان خود و تحویل آن به مدیریت مرکز اسناد ملی استان اهتمام ورزند

ادارات استان بوشهر در جمع آوری اسناد مهم اهتمام ورزند

بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ادارات استان بوشهر در جمع آوری اسناد مهم و راکد شده سازمان خود و تحویل آن به مدیریت مرکز اسناد ملی استان اهتمام ورزند.

دکتر  اکبر پورات بعد از ظهر پنج شنبه در جریان بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر اظهار داشت: اسناد و آرشیو ملی در تحقیقات و کتب نویسی محققان، پژوهشگران و همچنین بهره وری در تصمیم گیری مدیران می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه نگهداری و حفظ اسناد ملی وظیفه همگانی است، گفت: جمع آوری، فهرست نویسی، ثبت اسناد به صورت الکترونیکی از جمله اقدامات سخت کوشانه‌ای است که توسط پرسنل این مجموعه صورت می‌گیرد.

پورات افزود: ادارات استان بوشهر باید در جمع آوری اسناد مهم و راکد شده سازمان خود و تحویل آن به مدیریت مرکز اسناد ملی استان اهتمام ورزند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر جایگاه مرکز اسناد ملی را مهم برشمرد و گفت: یکی از رسالت‌های مهم این مرکز صیانت از تاریخ استان است و در همین راستا بستر برای حضور و مشارکت عموم مردم در این فضا باید فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: حفظ اسناد ملی می‌تواند به عنوان یک گنجینه گران بها در رشد و توسعه جامعه به نسل آینده کمک کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار