نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 تير 1402 - 21:21

نوای جنوب:دبیر ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تیم فوتسال صنعت آب و برق استان بوشهر به عنوان قهرمان مسابقات چهارجانبه گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف  برق دست یافت.





نوای جنوب:دبیر ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تیم فوتسال صنعت آب و برق استان بوشهر به عنوان قهرمان مسابقات چهارجانبه گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف  برق دست یافت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، ناصر صدیق در آیین اختتامیه رقابت‌ها با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان اظهار کرد:  این دور از رقابت‌ها با حضور چهار تیم دانشگاه علوم پزشکی، بانک مسکن، صنعت آب برق و استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌های تیم‌های صنعت آب و برق استان بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب به عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

 

صدیق ادامه داد: در این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای برگزار شد محمد خسروی از تیم صنعت آب و برق  با ۹ گل زده به عنوان آقای گلی رقابت‌ها دست پیدا کرد.

 

رئیس هیئت مدیره  و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مسابقه چهارجانبه گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف  برق با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان  دولت برگزار شد.

 

غلامرضا حشمتی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی فرصتی برای کاهش استرس کارکنان در محیط اداری و همچنین افزایش بهره‌وری آنان است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان امیدواریم هم‌استانی در مصرف بهینه آب و برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

حشمتی با قدردانی از حضور پیشکسوتان ورزش فوتبال و ورزشکاران حاضر بیان کرد ؛ با توجه به اهتمام ویژه وزارت نیرو در خصوص اختصاص پاداش ۲۰ برابری به مشترکان خانگی اعم از مشترکان کم مصرف و پرمصرف فرصت مناسبی است تا همه ورزشکاران به عنوان سفیران ترویج این فرهنگ در بین مردم شریف استان باشند



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار