نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آبان 1401 - 06:41

نوای جنوب:سرپرست اداره برق شهرستان گناوه گفت: طوفان هفته گذشته هشت میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌های برق شهرستان وارد کرد.

نوای جنوب:سرپرست اداره برق شهرستان گناوه گفت: طوفان هفته گذشته هشت میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌های برق شهرستان وارد کرد.

طوفان ۸۰ میلیارد به شبکه برق گناوه خسارت زد

 رضا کوفی سرپرست اداره برق شهرستان گناوه   اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر همراه با طوفان، باعث قطع برق در چندین نقطه از شهرستان و همچنین خسارت به زیر ساخت‌های برق در این شهرستان شده است.

سرپرست اداره برق گناوه گفت: بارندگی همراه با طوفان شدید باعث تخریب شبکه‌های انتقال برق و همچنین تخریب پایه های برق در شهرستان گناوه شده است.

کوفی افزود: در مجموع با شروع طوفان در شهرستان گناوه و بخش ریگ بیش از سه هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و پنج دستگاه ترانسفورماتور هوایی و تعداد ۶۶ اصله پایه برق آسیب دید که بالغ بر هشت میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌های برق شهرستان وارد شده است.

سرپرست اداره برق گناوه بیان داشت: در روستای شول بندر گناوه بیشترین خسارت به شبکه توزیع برق وارد شد و نزدیک به ۶۰۰ متر شبکه توزیع برق خسارت وارد شد و ۱۰ پایه برق نیز شکسته شده بود که توسط مهندسین و تکنیسین‌های برق این اداره در کمترین زمان ممکن پایه‌ها نصب و شبکه برق در این روستا وارد مدار شد.

وی تصریح کرد: در روستاهای چم‌شهاب، محمدصالحی، فخراوری و عباسی نیز طوفان خسارت‌هایی وارد کرد که در این روستاها نیز با تلاش پرسنل این مدیریت در کمترین زمان ممکن مشکل برطرف و مشترکین از نعمت برق برخوردار شدند.

سرپرست اداره برق گناوه اضافه کرد: در بخش ریگ این شهرستان نیز خسارت‌های زیادی به زیر ساخت‌های برق وارد شد که بیشترین آن در منطقه رودحله بود که نزدیک به ۱۶۰۰ متر شبکه و ۴۰ اصله پایه برق تعویض و مقاوم‌سازی شدند که در کمترین زمان ممکن با تلاش و کوشش مهندسین و تکنیسین‌های این مدیریت، مشترکین از نعمت برق برخوردار شدند.

کوفی گفت: اداره برق شهرستان گناوه از قبل پیش بینی‌های لازم را انجام داده و در ماه‌های گذشته اقدام به خرید پایه‌های برق و همچنین کابل‌های انتقال، آمادگی لازم را برای مقابله با هر گونه بحرانی داشتیم که خوشبختانه توانستیم در کمترین مدت زمان ممکن از این بحران عبور کنیم.

سرپرست اداره برق گناوه ضمن تشکر از صبر و حوصله مردم این شهرستان و کمک‌های آن‌ها در مدیریت این بحران، از مردم خواست در مواقع بحران با اتفاقات این مدیریت تماس و مشکلات را گزارش کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن مشکل توسط مهندسین و تکنیسین‌های این اداره بر طرف شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار