نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1400 - 16:47
در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال

نوای جنوب:استاندار بوشهر با اشاره به نقش بانک‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران گفت: هیچ منبع اعتباری بانک‌های بوشهر نباید به خارج از استان منتقل شود.





نوای جنوب: دکتر احمد محمدی‌زاده در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با بیان اینکه تسریع در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های استان است اظهار داشت: از محل تبصره 18 قانون بودجه 314 طرح برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ شده که تسریع در پرداخت این اعتبارات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ضروری است.


وی سرکشی از طرح‌های اجرا شده در عرصه اشتغال‌زایی و تولیدی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: باید مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری با سرکشی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های ذیربط بررسی شود.

استاندار بوشهر از تشویق عوامل موثر در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی که که در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری موفق عمل کرده‌اند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده بانک‌ها را منبع مهم سرمایه در استان دانست و تأکید کرد: بانک‌ها نقش مهم و با اهمیتی در عرصه جذب سرمایه‌گذاران و توسعه طرح‌های اقتصادی و تولیدی دارند.

وی با بیان اینکه هیچ منبع اعتباری بانک‌های استان بوشهر نباید به خارج از استان منتقل شود خاطر نشان کرد: منابع پولی و مالی بانک‌ها باید در داخل استان بوشهر سرمایه‌گذاری شود.

استاندار بوشهر باتأکید بر جذب سرمایه‌گذار از سوی بانک‌ها تصریح کرد: بانک‌های برخوردار از منابع سپرده مطلوب باید برای افزایش منابع بانک‌های ضعیف راهکار لازم تدوین و عملیاتی کنند.

محمدی‌زاده باتأکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری گفت: بانک‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها و راهکارها برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب استفاده کنند.

انتهای پیام/



























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار