نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آذر 1402 - 19:11
پیش از ظهر یکشنبه

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: روحیه جهادی در همه نیروهای مسلح متبلور است و این مهم سبب اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی شده است.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: روحیه جهادی در همه نیروهای مسلح متبلور است و این مهم سبب اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی شده است.

احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در آیین تشییع ۵ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم قدرشناس با حضور در تشییع پیکر شهیدان بار دیگر بر تداوم راه و آرمان شهیدان تاکید کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان به امر امام راحل برای دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه رفتند گفت: شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس در عملیات های گوناگون جان و تمام هستی خودشان را در راه امام راحل تقدیم خداوند متعال کردند.

استاندار بوشهر حضور باشکوه مردم را سبب تقویت روحیه مقاومت، فداکاری و ایثار دانست و بیان کرد: همان گونه که شهیدان این راه را رفتند و جان خود را برای حفظ نظام اسلامی و آرامش جامعه فدا کردند قطعاً تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و ارزش ها که آنان برای آن شهید شدند سبب تقویت روحیه معنوی در جامعه و استحکام و انسجام بیشتر جامعه می شود.

محمدی‌زاده شهیدان را نماد و الگو ایثار و جهاد در راه خدا دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از همه آسیب ها مصون می کند.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد گفت: روحیه جهادی در همه نیروهای مسلح متبلور است و این مهم سبب اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی شده است.




















































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار