نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 بهمن 1400 - 17:50

نوای جنوب:مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر از آمادگی شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی خبر داد.





 

نوای جنوب:به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، هوشنگ رستم‌پور ظهر جمعه در اجتماع نمازگزاران بوشهر در آیین دفاع از مظلومیت مردم یمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در حملاتی که اخیرا بر علیه مردم بی‌دفاع یمن داشتند، ده‌ها نفر از زنان و کودکان و غیر نظامیان را به شهادت رساندند که باید پاسخ جنایات خود را ببینند.


وی افزود: ائتلاف سعودی در واقع به خاطر منحرف کردن افکار عمومی از شکست‌های پیاپی خود در یمن، به این جنایات و رفتارهای غیر انسانی دست می‌زند و قصد دارد انصار الله را تحت فشار قرار دهد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: سعودی‌ها هرگز نمی‌توانند به اهداف خود برسند و همواره در کابوس خواهند ماند و پیروزی با حزب‌الله است.

رستم‌پور همچنین با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام و دولت به مردم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی در دهه مبارک‌فجر در شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر تدارک دیده شده که با کیفیت مطلوب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: گرامیداشت دهه فجر، در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی است که باید همه با تمام توان و امکانات در گرامیداشت آن تلاش کنیم.

رستم‌پور یادآور شد: فضاسازی و مدیریت سیما و منظر شهری، غباروبی قبور مطهر در گلزار شهدا، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و هنری و ديدار با خانواده مطهر شهدا از برنامه‌هایی است که در دهه فجر تدارک‌دیده شده است.

وی بیان داشت:  آذين بندى و نورافشانى شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر، تشريح خدمات نظام مقدس اسلامی و عملكرد شهرداري‌ها در مراسمات نماز جمعه و شركت گسترده در همه مراسمات، تخفيف در اخذ پروانه كار و عوارض شهرداري‌ها، جابجايى رايگان شهروندان و اجراى ديوار نگاره‌ها و ...نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور كار قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار