نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1400 - 16:43

نوای جنوب:پاسداری در زمانه ما سرمشق‌های ماندگار از آزادگی، فداکاری، مردم‌دوستی و عدالت‌گرایی یافته است، نه یک پیشه که یک وظیفه است.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، متن پیام هوشنگ رستم‎پور شهیدی  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسداری در زمانه ما سرمشق‌های ماندگار از آزادگی، فداکاری، مردم‌دوستی و عدالت‌گرایی یافته است، نه یک پیشه که یک وظیفه است.

با گذشت قریب به ۴۳ سال از طلوع خورشید تابناک "پاسداری"  در سپهر انقلاب  اسلامی و نقش آفرینی های سترگ  و شگفتانه پاسداران انقلاب در عرصه های گوناگون نیاز کشور ، این حقیقت عظیم و تصویر مقتدر و افتخارآمیز ترسیم شده است که "سپاه " به اعتبار سرشت عاشورایی و شجاعت و سلحشوری ذاتی خود ، در تمامی صحنه‌های دفاع از دستاوردها و ارزشهای نهضت اسلامی  ، مجاهدانه در میدان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز ، چشم در چشم امپراتوری سلطه و استکبار ایستاده است و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و به پشتوانه ملتی استوار ، شریف و قهرمان با عبور از فراز جبهه دشمن و عقب راندن آنان نشان داده است ، هیچ قدرتی قادر به غلبه بر پاسداران عزیز نیست .

براستی و درستی سپاه ،  تجلیگاه و قرارگاه مردانی است که روح برادری و اخوت را خمیرمایه اصلی شاکله معنوی این نهاد آسمانی قرار داده‌اند و جز خدا ،  هرگز از هیچ کسی نهراسیده اند و تنها " شهیدحاج قاسم سلیمانی "  آن مرد میدان های پر غوغا کافی است تا به مردمان سرزمین خود اطمینان دهد ، بدون نگرانی و اضطراب ، با امید و انگیزه متراکم ، متحد و همدل مسیر آینده روشن  و قله‌های رفیع عزت ، عظمت و اقتدار ممتاز این کشور را می توان پیمود .

ای پاسداران سرافراز شما مفتخر هستید به اعلام رضایت امامین انقلاب كه در وصف شما امام راحل عزیز فرمودند " من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" و مقام معظم رهبری نیز فرمودند " از سپاه صد در صد راضی ام". افتخاری که کمتر مجموعه‌ای به آن نائل آمده است.

چه كلامى زيباتر از پيام فرمانده معظم كل قوا امام خامنه اى كه فرمودند ؛سلام مرا به همه پاسداران برسانید، انشاءالله موفق باشید؛ با قدرت به فعالیت‌های شایسته خود ادامه دهید.

اينجانب میلاد خجسته سرور آزادگان و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و آحاد پاسداران و بسیجیان عزیز تبریک می‌گویم و از درگاه باریتعالی برای تمام سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی سلامت، سعادت و توفیق در تعالی معنوی دارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار