نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 دي 1399 - 13:16

نوای جنوب:مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: هیات تطبیق ۸۱ درصد مصوبات شورا‌های اسلامی شهر‌های این استان را تایید کردند.

نوای جنوب:حمید بردستانی در جلسه آموزشی هیات‌های تطبیق مصوبات شورا‌های اسلامی در استان بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف شهر‌های استان امری مهم و لازم است و شهرداران در این زمینه از همه توان خود بهره می‌برند.

او افزود: به افزایش سطح کیفی خدمت‌رسانی به مردم، توجه داریم و به طور مکرر با سرکشی به شهر‌های مختلف، بر بهبود کیفیت خدمات نظارت می‌کنیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آذر، شورا‌های اسلامی شهر‌های استان ۷۰۶ جلسه برگزار کرده‌اند و این جلسات در مجموع دو هزار و ۶۷ مصوبه داشته است.

بردستانی گفت: بیش از ۸۱ درصد از این مصوبات در هیئات تطبیق تایید و اعلام شده است که با قوانین مغایرت ندارند.

جلسه آموزشی هیات‌های تطبیق مصوبات شورا‌های اسلامی در استان بوشهر در دو بخش طرح و بررسی مسائل و مصوبات مهم در هیئات و پرسش و پاسخ با حضور همه اعضای اصلی از جمله فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران، قضات دادگستری و نمایندگان شورا‌ها در هیئات شهرستانی و بصورت مجازی و ویدیو کنفرانس برگزار شد و قاضی دیوان عدالت اداری نیز حضور داشت.

هدف از برگزاری این دوره مهم آموزشی، رفع ابهامات و ایجاد وحدت رویه در بررسی مصوبات شورا‌ها در هیئات تطبیق شهرستان‌های استان بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار