نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 آذر 1398 - 16:08
در جلسه روز گذشته

نوای جنوب:در شرایطی که برخی اعضای شورای شهر پا را فراتر از جایگاه خود گذاشته و به دخالت در امور اجرایی وارد شده اند، به محض اینکه چشم خبرنگاران و شهروندان را دور ببینید، پشت درهای بسته رفتارهای خلاف شان نمایندگی انجام می دهند.

نوای جنوب: 

  درحالی که خبرنگاران با پویا دولابی از اعضای شورای شهر بوشهر در راهروی عمارت امیریه در حال گفتگو بودند، سر و صداهای بلند ندا عبدالله زاده عضو این شورا پشت در بسته سالن جلسات ، توجه حاضران را جلب کرد.

   نشست عصر یکشنبه شورای شهر بوشهر، با موضوع پرسش و پاسخ اعضا با شهردار درخصوص مسائل شهری برگزار شد و در پایان با درخواست رییس شورا، قرار شد برای دقایقی، اعضا جلسه غیرعلنی داشته باشند تا به گفته دهدار، درخصوص برخی موضوعات تصمیم گیری شود.

تا قبل از تشکیل جلسه غیرعلنی، بازار گفتگوهای دو و چند نفره اعضا با همدیگر یا معاونان شهردار داغ شد. در این بین، ندا عبدالله زاده در بیرون از صحن شورا، با معاون اجرایی شهرداری درخصوص برداشتن پایه های یک مغازه در مجموعه تجاری خلیج فارس (روبروی پارک خلیج فارس) به گفتگو و سپس جدل می پرداخت. نهایتا عالی پور را به گوشه ای کشانده و گفت: «به عنوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه می خواهم امشب اینها را جمع کنید، چون مراجعان مردمی در این خصوص دارم.»

عبدالله زاده که ظاهرا نتوانسته بود معاون شهردار را همراه کند، در ادامه، دولابی دیگر عضو شورا را نیز از جمع خبرنگاران جدا کرد و نزد معاون اجرایی شهرداری برد تا بر خواسته خود تاکید کند. آنطور که خبرنگاران شاهد ماجرا بودند، عالی پور معاون شهردار نگران دیدگاه متفاوت اعضای شورا درباره ورود شهرداری به خواسته عبدالله زاده بود، برهمین اساس، عبدالله زاده وی را به صحن شورا و جمع همکاران برد تا در این خصوص هماهنگی کند.

دقایقی بعد که خبرنگاران در راهروی شورا با دولابی عضو آن درحال گفتگو بودند، پشت از پشت در صحن شورا داد و بیدا و صدای بلند ندا عبدالله زاده و درگیری لفظی با یک عضو دیگر به گوش می رسید که تعجب خبرنگاران را در پی داشت. نهایتا پس از دقایقی با توجه به اینکه دولابی می خواست وارد جلسه غیرعلنی شود، خبرنگاران هم ساختمان شورا را ترک کردند.

همزمان اکبر توسلی هم از صحن شورا خارج شد و با بیان اینکه "اینجا شورا نیست، دعواخانه است" ساختمان امیریه را ترک کرد.

در شرایطی که برخی اعضای شورای شهر پا را فراتر از جایگاه خود گذاشته و به دخالت در امور اجرایی وارد شده اند، به محض اینکه چشم خبرنگاران و شهروندان را دور ببینید، پشت درهای بسته رفتارهای خلاف شان نمایندگی انجام می دهند.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار