نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 دي 1399 - 13:52

نوای جنوب:اصلاح طلبان حاضر در جلسه در بحث معرفی نامزد بیشتر متمایل به اعلام نامزد ائتلافی بودند چرا که به وسیله از بین رفتن سرمایه های اجتماعی اصلاحات و کارنامه بدی که تاکنون از این جریان در افکارعمومی به جای مانده اجازه تک روی در انتخابات پیش رو را به آنها نخواهد داد.

نوای جنوب:

به گزارش سوک، بر پایه گزارشی محرمانه که ماه گذشته وارد یک ساختار سیاسی در استان بوشهر شده است، اصلاح طلبان در 25 استان کشور به شکل هدفمندی اقدام به ایجاد نشست هایی منسجم پیرامون حضور جدی در انتخابات 1400 ریاست جمهوری کرده اند.
در ادامه این نشست ها، جمعی از اصلاح طلبان مرکز در سلسله نشست های خود اخیرا مباحث مهمی را مطرح کرده اند که از جمله مباحث اخیر می توان به پیگیری ایجاد یک نهاد اجماع ساز است که اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو نیز نیاز جدی به آن دارند.
اصلاحات که بعد از عملکرد ضعیف و فاجعه بار روحانی دچار انحطاط، شکست و چند دستگی شده است، در این جلسه چگونگی فاصله گیری از روحانی را مطرح کرده اند.
آنها روحانی را از دید افکار عمومی منتسب به اصلاحات و اندیشه های اصلاحات می دانند که با حمایت اصلاحات نیز به قدرت و ریاست جمهوری دست یافت اما معتقدند که اکنون به علت افت شدید محبوبیت و میزان بالای نفرت عمومی نسبت به روحانی باید به دنبال راه حلی برای فاصله گیری از روحانی و انتساب بخشی وی به اصلاحات باشند.
اصلاح طلبان حاضر در جلسه در بحث معرفی نامزد بیشتر متمایل به اعلام نامزد ائتلافی بودند چرا که به وسیله از بین رفتن سرمایه های اجتماعی اصلاحات و کارنامه بدی که تاکنون از این جریان در افکارعمومی به جای مانده اجازه تک روی در انتخابات پیش رو را به آنها نخواهد داد.
آنها همچنین با پرداخت به مسئله مجلس معتقد بودند باید بر روی مجلس بیشتر متمرکز شد و نباید از مجلس هیچ خروجی مفید و موثر قابل توجهی شکل بگیرد که امکان بهره برداری و تکیه کردن به آن در انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشد، از این رو باید در حوزه رسانه ای و عملیات روانی بر روی مجلس بیشتر کار شود.
به نظر می رسد با نزدیک تر شدن به ماه های پایانی امسال، اصلاح طلبان تئوری های فراوانی برای ورود به عرصه انتخابات مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند داد تا بتوانند با یک انتخاب از کارنامه بد هشت سال کنونی خود عبور کرده و آبرویی در جامعه بخرند.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اصلاحات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار