نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 بهمن 1399 - 21:51

نوای جنوب:اما جریان اصلاحات و حامیان دولت که خصومت آن‌ها با مجلس یازدهم به مرحله کینه‌ورزی رسیده، مثل همیشه از فرصت نهایت سوء‌استفاده را کرده‌اند و با کلیدواژه «دولت نظامی» به صید ماهی از آب گل‌آلود مشغول شوند

نوای جنوب:برنامه اصلاح طلبان این است که تا انتخابات ۱۴۰۰، روی هر زخمی که در ساحت مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سر باز میکند، بنشینند و بهره خود را ببرند.

سرویس سیاست مشرق - روز شنبه (۴ دی ماه)، انتشار ویدیویی از یک مامور راهنمایی و رانندگی که مدعی بود بابت انجام وظیفه در جلوگیری از تردد خودروی یک نماینده مجلس از مسیر خط ویژه، از آن نماینده سیلی خورده، به بمب خبری روز تبدیل شد و حواشی و واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت. اقدامی که از سوی نماینده مجلس تکذیب شد اما نیروی انتظامی اعلام کرد طبق مستندات موجود برخورد فیزیکی نماینده با سرباز محرز و سرباز راهور به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

در همان ساعات اول در حالی که هنوز حقیقت ماجرا مورد بررسی کامل قرار نگرفته از مسوولان نیروی محترم انتظامی تا رییس مجلس و مسوولان کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان و بسیاری از چهره‌های سیاسی موضعگیری کرده‌اند و همگی قول داده‌اند که اگر تقصیر نماینده مجلس در این ماجرا روشن شود، در برخورد قانونی با او و دفاع از حقوق مامور وظیفه‌شناس درنگ نخواهد شد.

اما جریان اصلاحات و حامیان دولت که خصومت آن‌ها با مجلس یازدهم به مرحله کینه‌ورزی رسیده، مثل همیشه از فرصت نهایت سوء‌استفاده را کرده‌اند و با کلیدواژه «دولت نظامی» به صید ماهی از آب گل‌آلود مشغول شوند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اصلاحات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار