نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1403 - 12:49

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت سال جدید  با حضور در بخش‌های مختلف شرکت، سال نو را به کارکنان تبریک گفت و از تلاش‌های آنان در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت سال جدید  با حضور در بخش‌های مختلف شرکت، سال نو را به کارکنان تبریک گفت و از تلاش‌های آنان در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

 

 

ابوالحسن عالی در این بازدید اظهار کرد: با همه فراز و نشیب‌‌ها ۱۴۰۲ با تلاش و همت کارکنان سالی درخشان برای مجموعه شرکت آب و فاضلاب بود که این مهم باید در سال جار نیز محقق شود.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته با تلاش‌های انجام شده پروژه‌های ارزشمندی در حوزه آب و فاضلاب استان افتتاح و یا عملیاتی شد که این موفقیت حاصل کار جمعی و تک تک کارکنان ستادی و عملیاتی است.

 

عالی ادامه داد: نیروی انسانی بدون تردید مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه است که شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این زمینه با داشتن نیروهایی متخصص به خود می‌بالد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  تصریح کرد: به فراخور جایگاه ویژه کارکنان تدوین ساز و کارهای انگیزشی و رفاهی همواره در اولویت‌های مدیریت شرکت قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: در سال جاری کمبود چشمگیر بارش‌ها شرایطی ویژه برای صنعت آب استان رقم زده که در چنین شرایطی عبور موفق از پیک‌ با ماه‌های گرم سال عزم و همتی همگانی می‌طلبد.

عالی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت همه مردم و نهادها در فرآیند توسعه و پیشرفت  کلیه پرسنل این شرکت اهتمام جدی جهت تحقق این فرمان  به عمل خواهند آورد. قابل ذکر است دفتر تحقیقات و پژوهش شرکت مامور به  مطالعه و ارائه راهکارهای اجرایی و  عملیاتی  بهبود میزان مشارکت پرسنل و مردم هم استانی را در ارتقا و بهبود اداره و مصارف آب گردیده است. 

وی اضافه کرد قطعا با شرایط خشکسالی پیش رو یکی از مصادیق مشارکت مردم عزیز  هم‌استانی اقدام راهبردی  آنها برای مصرف بهینه آب خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار