نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 فروردين 1403 - 18:31
بررسی های بورسی

نوای جنوب:رآمد ماهانه پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۹ درصد بالا رفت و از هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان به چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان رسید.





نوای جنوب:نوای جنوب:رآمد ماهانه پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۹ درصد بالا رفت و از هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان به چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان رسید.

 

 

درآمد ماهانه پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۹ درصد بالا رفت و از هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان به چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان رسید.

 

روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس به نقل از انرژی پرس اعلام کرد: پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ توانست عملکرد خوبی در بخش فروش از خود نشان دهد. چرا که شپدیس در این ماه موفق شد تناژ فروش خود را بالا ببرد و این موضوع درآمد این پتروشیمی را بر مدار صعودی قرار داده است. 

 

لازم به ذکر است پردیس با افزایش بیش از 6 درصد تغییر در تولید نسبت به اسفند 1401 در بین شرکت های پتروشیمی در جایگاه هفتم بعد از پتروشیمی زاگرس، تخت جمشید، بوعلی سینا، ارومیه، جم پیلن و جم قرار دارد با این وجود درآمد ماهانه این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۹ درصد بالا رفت و از هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان به چهار هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان رسید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار