نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1402 - 01:35
بمناسبت روز کارگر:

نوای جنوب:آیین تقدیر از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی پردیس همزمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی پردیس در عسلویه برگزار شد.





نوای جنوب:آیین تقدیر از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی پردیس همزمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی پردیس در عسلویه برگزار شد.

🔹مدیرعامل پتروشیمی پردیس در این آیین با بیان اینکه چرخ های اقتصاد کشور با دستان پرتوان کارگران به حرکت در می آید، اظهار داشت: بدون تردید سرآمد بودن پتروشیمی پردیس در بین شرکت های پتروشیمی، حاصل زحمات همه عزیزان در بخش های مختلف سازمان به ویژه کارگران زحمتکشی است که در کارگاه ها و بخش های فنی مجتمع مشغول به فعالیت هستند. 

🔹دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی ادامه داد: تلاش و کوشش خالصانه شما کارگران عزیز برای ما ستودنی و قابل تقدیر است و به همین دلیل من از رئیس محترم هیئت مدیره درخواست کردم که امروز به نیابت از سایر اعضای هیئت مدیره برای تجلیل از شما عزیزان اینجا حضور پیدا کنند.

🔹وی گفت: دغدغه های شما کارگران عزیز برای ما بسیار حائز اهمیت است و بنده تمام توان خود را برای رضایتمندی و تأمین مطالبات همکاران عزیز به کار خواهم بست. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پردیس، دست تک تک شما را می بوسم و امیدوارم با تلاش ها و زحمات شما همکاران عزیز بتوانیم این راه بزرگ را کما فی السابق با موفقیت ادامه بدهیم.

🔹مهندس نراقی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس نیز در این نشست با اشاره به جایگاه کارگران در ارزش آفرینی و خودکفایی اقتصادی کشور اظهار داشت: نتیجه فعالیت همه نیروهای تلاشگر پتروشیمی پردیس، درخت امیدی است که به ثمر می نشیند و باعث شکوفایی اقتصادی ایران عزیزمان خواهد بود، باید ارزش این کار دیده شود و متناسب با این تلاش ها شرایط رفاهی و معیشتی آنها نیز بهبود یابد.

🔹مهرزاد اثنی عشری مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه و تعالی منابع انسانی در افزایش بهره وری سازمانی اظهار داشت: درحوزه آموزش نیروهای پیمانکار متوسط سرانه آموزش در سال گذشته 12 ساعت بود که در نظر داریم با استفاده از ظرفیت باشگاه مدرسان داخلی، متوسط سرانه آموزش در این حوزه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

🔹افزایش 123 درصدی پاداش بهره وری در حوزه کارگری، افزایش 95 درصدی پاداش اورهال، افزایش 119 درصدی کارانه نیروهای پیمانکار، طبقه بندی مشاغل، فرموله نمودن کارانه با توجه به جایگاه شغلی، بهبود شرایط تردد نیروهای پیمانکار و ارائه خدمات مشاوره و سلامت روان از دیگر مواردی بود که مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس در این مراسم به آنها اشاره نمود.

🔹مهندس سعادت معتمدی مدیر تولید پتروشیمی پردیس نیز با با تبریک فرا رسیدن روز کارگر اظهار داشت: وفاداری اعضای یک بنگاه اقتصادی از مهمترین عوامل موفقیت آن مجموعه است و خوشبختانه این وفاداری بارها در پردیس به اثبات رسیده است.

🔹وی افزود: همکاران عزیز ما در شرایط سخت کرونا با از خودگذشتگی و وفاداری کامل به سازمان، از توقف تولید جلوگیری کردند و رکوردهای بی نظیری در این حوزه به ثبت رساندند، تلاش ما این بوده که زحمات کارگران عزیز را تا حدودی جبران کنیم و امیدواریم با حمایت مدیران محترم شرایط رفاهی این عزیزان بهبود قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 

🔹در این آیین از کارگران نمونه پتروشیمی پردیس با اهدای گل، هدایای نقدی و لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار