نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1401 - 14:39
در پی درخشش فراملی پردیس

نوای جنوب: میزان ارز آوری پردیس در سال ۱۴۰۰ را ۸۷۸ میلیون دلار ذکر کرد که از این میزان بالغ بر ۷۹۲ میلیون دلار مربوط به فروش اوره و ۸۶ میلیون دلار حاصل فروش آمونیاک است و درآمد سال جاری نیز بالغ بر یک میلیارد دلار پیش بینی می شود.





نوای جنوب:مهمترین دستاوردهای پتروشیمی پردیس در سال 1400   خرید ۱۰۰ درصدی سهام شرکت پتروشیمی همت در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های منطقه و کسب جایگاه نخست تولید اوره جهان، دستیابی به فناوری تولید کود اوره دوستدار محیط زیست برای اولین بار در دنیا، ثبت رکوردهای بی نظیر در حوزه تولید و فروش محصول، کسب رتبه اول در بین شرکت های زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر و گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، صدرنشینی در بین بزرگترین شرکت های بازار سرمایه و اجرای طرح های متعدد زیست محیطی برای حفاظت از زیست بوم منطقه بخشی از افتخارات شرکت پتروسیمی پردیس در سال ۱۴۰۰ است.

 

  میزان ارز آوری پردیس در سال ۱۴۰۰ را ۸۷۸ میلیون دلار ذکر کرد که از این میزان بالغ بر ۷۹۲ میلیون دلار مربوط به فروش اوره و ۸۶ میلیون دلار حاصل فروش آمونیاک است و درآمد سال جاری نیز بالغ بر یک میلیارد دلار پیش بینی می شود.

اینها گوشه ای از عملکرد موفق ترین شرکت  پتروشیمی مستقر در جنوب استان بوشهر است که با مدیریت جهادی و ایثارگرانه دکتر جمشیدی بدست امده است.

برخی سهم خواهان و منافع طلبان که درخشش فراملی این شرکت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را به عینه در این شرکت دیده اند چون در رسیدن به سهم خواهی ناکام مانده اند با انتشار شایعاتی بی اساس و خرد به خیال خود تلاش در جهت تخریب را دارند ،که قطعا اینگونه مسائل تخریبی که مصداق بارز تشویش است هیچگونه خللی در عزم راسخ مدیریت شرکت پردیس در جهت کمک جدی به جهش تولید در کشور و در سطح فراملی نخواهد داشت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار