نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1403 - 13:39

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۲۲۴ تیم عملیات تعمیر و نگهداری این شرکت متشکل از ۷۸۰ نیروی به منظور اجرا طرح نوروزی این شرکت در آماده باش قرار گرفتند.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۲۲۴ تیم عملیات تعمیر و نگهداری این شرکت متشکل از ۷۸۰ نیروی به منظور اجرا طرح نوروزی این شرکت در آماده باش قرار گرفتند.ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده طرح نوروزی شرکت آبفا استان بوشهر از ۲۹ اسفندماه آغاز شده و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه داد.

وی بیان کرد: در مدت زمان اجرا طرح در هر کدام از روزها ۱۶ تیم از مجموع ۲۲۴ تیم طراحی شده برای تعمیر و نگهداری خط در صورت نیاز به مشترکان خدمات رسانی می کنند.
عالی ادامه داد: در ایام نوروز عمده شهرستان های استان روزانه یک تیم و در شهرستان‌هایی مانند بوشهر و دشتستان هر کدام ۲ تیم تعمیر و نگهداری به هم استانی خدمات رسانی خواهند کرد.
وی افزود: تجهیز و امکانات آماده به کار تیم ها شامل ۱۰ بیل مکانیکی، ۵ جرثقیل و ۱۶۶ خودور سواری مجهز به تجهیزات حوزه آبرسانی است.
عالی عنوان کرد: هم استانی در اجرا طرح نوروزی می توانند تمامی اتفاقات و حوادث احتمالی مانند آسیب شبکه را به سامانه تلفنی ۱۲۲ گزارش کنند.
وی گفت: همچنین با توجه به وضعیت نامطلوب آب استان بوشهر به دلیل کاهش شدید نزولات جوی انتظار داریم مشترکان با درک صحیح و شایسته از وضعیت پیش آمده در مصرف بهینه آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.  



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار