نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1402 - 22:19

نوای جنوب:۸۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرستان دشتستان افزوده می‌شود/ حفر و کف‌شکنی ۱۰ حلقه چاه در دشتستان عملیاتی شد





نوای جنوب:۸۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرستان دشتستان افزوده می‌شود/ حفر و کف‌شکنی ۱۰ حلقه چاه در دشتستان عملیاتی شد

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با حفر ۶ حلقه و کف شکنی ۴ حلقه چاه ، ۸۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرستان دشتستان افزوده می‌شود

 

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: در مناطق مختلف استان بوشهر تمهیداتی پیش بینی شده تا وضعیت تامین آب مناطق مختلف شهری و روستایی در آستانه تابستان به وضعیت مطلوبی برسد.

 

وی بیان کرد: در همین راستا پس از ارزیابی ها تصمیم بر این شد تا در مناطق مستعد شهرستان دشتستان با حفر کف شکنی و تجهیز ۱۰  به ظرفیت  تامین آب شرب مشترکان افزوده شود.

 

عالی ادامه داد: با توجه به اهمیت این طرح در تامین آب مشترکان تلاش می شود تا این  تعداد چاه در کمترین زمان ممکن وارد مدار بهره برداری شود.

 

وی افزود: در شهرستان دشتستان در قالب طرح جهاد آبرسانی روستایی نیز اقدامات متعددی اجرایی شده که از جمله آنها می توان به نوسازی شبکه و احداث مخزن ذخیره آب اشاره کرد.

وی گفت: شهرستان دشتستان از حیث تامین آب شرب در سالیانی نه چندان دور با تنش آبی بسیار بالایی مواجه بود که با تلاش های انجام شده تا حدود زیادی  شهرستان از وضعیت بحرانی خارج شده است.

عالی عنوان کرد: برای بهبود این وضعیت و تامین آب پایدار مشترکان همچنان برنامه ها و طرح هایی در دست اجرا است که نسبت به اتمام آنها تا پیش از تابستان اهتمام جدی داریم.

وی اظهار کرد: به موازات اقدام های انجام شده انتظار است مردم فهیم و نجیب شهرستان دشتستان نیز نسبت به مقوله کم آبی به مصرف بهینه آب شرب توجه لازم را داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار