نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 آبان 1402 - 17:24

نوای جنوب: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح آب‌شیرین‌کن سیراف – جم به‌عنوان شاخص‌ترین طرح آماده افتتاح در استان در آینده نزدیک به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

نوای جنوب: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح آب‌شیرین‌کن سیراف – جم به‌عنوان شاخص‌ترین طرح آماده افتتاح در استان در آینده نزدیک به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.ابوالحسن عالی با اشاره به این‌که نوسازی شبکه آب‌رسانی نقش مهمی در بهبود وضعیت آب استان دارد، گفت: در همین راستا طرح نوسازی شبکه توزیع آب در عسلویه با هدف پایداری و جلوگیری از هدر رفت آب اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که به بهبود روند توزیع و تقویت آبرسانی در عسلویه کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح نوسازی شبکه آب‌رسانی علاوه بر عسلویه در سایر شهر‌ها و محلات دارای تنش آبی استان نیز به صورت اولویت‌دار عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: همگام با نوسازی و بهسازی شبکه‌های انتقال و توزیع آب طرح‌های شاخصی در استان بوشهر در دست اجرا است که بخشی از آن‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌‎رسد.

عالی ادامه داد: شاخص‌ترین طرح آماده افتتاح استان بوشهر آب‌شیرین کن سیراف – جم است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که اجرای طرح آب‌شیرین کن عسلویه بیش‌از ۱۰ سال زمان برده است، عنوان کرد: تخصیص اعتبار ویژه و بخش قابل توجه و مهم این طرح در دولت سیزدهم اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: افتتاح این طرح نویدبخش بهبود قابل توجه آب‌رسانی برای شهر‌ها و روستا‌های هدف خواهد بود که رضایت‌مندی حداکثری هم استانی‌ها را به دنبال خواهد داشت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار