نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1401 - 16:13

نوای جنوب:در نشستی با حضور امام جمعه خورموج، سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر مشکلات حوزه آبرسانی شهرستان دشتی بررسی شد.

 





نوای جنوب:مشکلات حوزه آب شهرستان دشتی با حضور سرپرست شرکت آبفا استان و امام جمعه خورموج بررسی شد

 

در نشستی با حضور امام جمعه خورموج، سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر مشکلات حوزه آبرسانی شهرستان دشتی بررسی شد.

 

در این نشست امام جمعه خورموج  خواستار بهبود مدیریت توزیع، بازنگری در کاربری برخی مشترکین و  توجه ویژه به اقشار کم درآمد  در بهره مندی از خدمات شد.  

 

حجت الاسلام  زاهد دوست با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و امور آبفا شهرستان دشتی ،در تامین آب شرب روستاها و شهرها عنوان کرد: یکی از معضلات شهرستان دشتی بحث افت کمی و کیفی سفره های آب زیرزمینی شهرستان است.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی در حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستاها در شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: با وارد مدار شدن مخزن ذخیره آب مجتمع آبرسانی چاووشی مشکلات روستاهای درازی و چارک به حداقل ممکن خواهد رسید. 

 

ابوالحسن عالی افزود: بهبود وضعیت تامین و انتقال و توزیع آب در این شهرستان مورد توجه ویژه قرار دارد.

 

 وی تکمیل خط انتقال لاور، اجرای خط انتقال کارادنه و نوسازی شبکه های آب روستایی حوزه کوهپایه مند را از  دیگر اولویت‌های  اجرایی شرکت آبفا در راستای ارتقا پایداری در تامین و بهبود توزیع آب  در این شهرستان عنوان کرد.

 

عالی در پایان افزود: تعامل با ائمه جمعه شهرستانها با توجه به جایگاه ویژه آنها در بین مردم ، از اصول مهم و راهبردهای مهم شرکت آبفا به شمار می‌رود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار