نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 فروردين 1401 - 08:16

نوای جنوب:وی از افزایش ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه فاضلاب دیلم و گناوه خبر داد و بیان کرد: ارتقا تصفیه‌خانه و شبکه ، احداث کانال پساب، و توسعه شبکه اصلی و فرعی از برنامه‌های طرح ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب گناوه و دیلم است.

 

نوای جنوب:معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان بوشهر در بازدید مدیر دفتر نظارت و بر بهره‌برداری فاضلاب کشور و اعضا کمیته تصویب طرح‌های فاضلاب از طرح‌های فاضلاب با اشاره به طرح ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب گناوه و دیلم اظهار داشت: در راستای تصویب مطالعات طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب گناوه و دیلم این مهم در جلسه نهایی روز 23 فروردین تصمیم‌گیری می‌شود.

 روح اله دوانی افزود:  با تصویب طرح مذکور و در صورت تامین اعتبار اقدامات لازم برای عملیات ارتقاء تصفیه خانه  فاضلاب گناوه و دیلم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی محلات مختلف گناوه و دیلم از فاضلاب، طرح توسعه و ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان بوشهر بیان کرد: در اجرای این طرح ضمن اصلاح ابزار‌های تصفیه‌خانه، وضعیت کانال‌های خروجی و ورودی آن بهبود می‌یابد.

وی از افزایش ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه فاضلاب دیلم و گناوه خبر داد و بیان کرد: ارتقا تصفیه‌خانه و شبکه ، احداث کانال پساب، و توسعه شبکه اصلی و فرعی از برنامه‌های طرح ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب گناوه و دیلم است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار