نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مهر 1402 - 08:15

نوای جنوب: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور حکمی علیرضا برازجانی را به عنوان مدیر منطقه بوشهر منصوب کرد.

نوای جنوب: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور حکمی علیرضا برازجانی را به عنوان مدیر منطقه بوشهر منصوب کرد.

جعفر سالاری‌نسب با ابلاغ این حکم به امور مهم و محوله اشاره کرده و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت تحقق ماموریت‌ها و اهداف شرکت را مورد تأکید قرار داده است.

وی در این حکم، تأسی به باورهای کرامت‌بخش انسانی و اسلامی در کلیه فعالیت‌ها و تعهد به اجرای خط مشی سازمان، ارزیابی مستمر کارکنان، شناسایی نیروهای توانمند، مبتکر و فعال و استفاده مناسب و به موقع از خدمات آنها در سازمان، بررسی مشکلات و تنگناهای موجود و ارائه راه‌کارهای ایجاد انگیزه در کارکنان به منظور پیشبرد اهداف تعیین شده و تلاش مستمر در ارتباط با تأمین، ذخیره‌سازی، انتقال، توزیع و کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی را بخشی از اقدامات و در حیطه وظایف مدیر جدید منطقه اعلام کرده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن آرزوی توفیق برای مدیر جدید از خدمات هوشمند غلامی در طول مدت تصدی مسئولیت مذکور، تشکر و قدردانی کرده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتصاب

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار