نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 مهر 1402 - 08:04
در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر

نوای جنوب:رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: هماهنگی، هم افزایی و عمق بخشی به تعامل بین ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان در دستور کار است.





نوای جنوب:رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: هماهنگی، هم افزایی و عمق بخشی به تعامل بین ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان در دستور کار است.دکتر اکبر پورات چهارشنبه‌شب در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر که با حضور هیئت نظارت، فرمانداران و بخشداران سراسر استان برگزار شد اظهار داشت: تاکنون جلسات ستاد انتخابات استان به صورت مستمر و منظم با رویکرد تعاملی با مجموعه هیئت نظارت و شورای نگهبان برگزار شده است.

وی افزود: این جلسه با هدف هماهنگی، هم افزایی و عمق بخشی به تعامل میان ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه موضوع اتصال برخی بخشداری‌ها به فیبر نوری در دست اقدام است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان مطابق ماده ۱۳ قانون انتخابات همراهی و همکاری لازم با ستاد انتخابات داشته باشند.

تقویت مشارکت در انتخابات

وی گفت: موضوع آموزش انتخابات به فرمانداری و بخشداری‌ها با تشکیل کمیته آموزش و پژوهش با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

پورات عنوان کرد: عمده رویکرد ما هماهنگی به منظور عدم اخلال در روند فرایندهای رسمی انتخابات است و باید همگی تلاش کنیم تا کمترین مشکل در فرایند انتخابات نداشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هیئت اندیشه ورزی در استان بوشهر تشکیل شده که موضوع مشارکت در انتخابات را به عنوان یکی از موضوعات اساسی دنبال خواهد کرد.

پورات اظهار کرد: انتخابات نماد همبستگی و وحدت ملی نظام جمهوری اسلامی است و هر چقدر انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود بر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود و امسال نیز با حضور و مشارکت همه سلایق انتخابات باشکوهی رقم خواهد خورد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار